Our strong support team is ready to help you.  

 

Scroll
Henrik Nürnberg Henrik Nürnberg Sales Director
Contact Henrik
or get a call when it suits you

Your intentional IT help

At Unit IT, we work two shifts, thus we are ready by the phones and the keyboard all weekdays from 6 am to 9 pm, Fridays until 8.30 pm, for you to get simple, fast and efficient IT support. In addition, you can always call us outside working hours through our emergency response service. We never let you down.

Need operational support? Click here
Henrik Nürnberg
Henrik Nürnberg
Sales Director
Contact Henrik
Support

Hosted eller on-site – vi supporterer dig uanset

Du kan selvfølgelig trække på os uanset dit problems omfang og karakter. Har du glemt dit password? Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud? Når du ringer til Unit IT, får du hurtig og kompetent support. Alle vores medarbejdere taler dansk og engelsk. 

Har du en hosted løsning hos Unit IT, kan du tilkøbe en supportaftale, der bl.a. dækker brugeroprettelse og brugerændringer. Hvis du ønsker det, kan du få en brugersupportaftale*.

Support er SPOC (Single point of contact) på alle henvendelser fra de kunder der har tilkøbt en brugersupport aftale.

Bemærk: E-mails der sendes udenfor vores åbningstid vil blive besvaret den først kommende hverdag. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.

* Brugersupportaftalen gælder kun inden for almindelig åbningstid. Uden for almindelig åbningstid henviser vi til vores vagtordning. Her vil henvendelser vedr. brugersupport ikke være dækket og afregnes til dobbelt timetakst.

 

Read more

Hosted eller on-site – vi supporterer dig uanset

Du kan selvfølgelig trække på os uanset dit problems omfang og karakter. Har du glemt dit password? Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud? Når du ringer til Unit IT, får du hurtig og kompetent support. Alle vores medarbejdere taler dansk og engelsk. 

Har du en hosted løsning hos Unit IT, kan du tilkøbe en supportaftale, der bl.a. dækker brugeroprettelse og brugerændringer. Hvis du ønsker det, kan du få en brugersupportaftale*.

Support er SPOC (Single point of contact) på alle henvendelser fra de kunder der har tilkøbt en brugersupport aftale.

Bemærk: E-mails der sendes udenfor vores åbningstid vil blive besvaret den først kommende hverdag. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.

* Brugersupportaftalen gælder kun inden for almindelig åbningstid. Uden for almindelig åbningstid henviser vi til vores vagtordning. Her vil henvendelser vedr. brugersupport ikke være dækket og afregnes til dobbelt timetakst.

 

Call us