Vores stærke support-team sidder klar til at hjælpe dig.

Scroll
Henrik Nürnberg Henrik Nürnberg Sales Director
Kontakt Henrik
eller bliv ringet op når det passer dig

IT-hjælpen er nær

Hos Unit IT arbejder vi toholdsskift, så vi sidder klar ved telefonen og tastaturet alle hverdage fra kl 06:00 til 21:00, fredage til 20:30, så du kan få enkel og effektiv it support i en fart. Derudover kan du selvfølgelig tilkalde os for support døgnet rundt og året rundt via vores vagtordning. Vi lader dig aldrig i stikken.

Brug for driftsupport? Klik her
Support
Henrik Nürnberg
Henrik Nürnberg
Sales Director
Kontakt Henrik
Support

Hosted eller on-site – vi supporterer dig uanset

Du kan selvfølgelig trække på os uanset dit problems omfang og karakter. Har du glemt dit password? Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud? Når du ringer til Unit IT, får du hurtig og kompetent support. Alle vores medarbejdere taler dansk og engelsk. 

Har du en hosted løsning hos Unit IT, kan du tilkøbe en supportaftale, der bl.a. dækker brugeroprettelse og brugerændringer. Hvis du ønsker det, kan du få en brugersupportaftale*.

Support er SPOC (Single point of contact) på alle henvendelser fra de kunder der har tilkøbt en brugersupport aftale.

Bemærk: E-mails der sendes udenfor vores åbningstid vil blive besvaret den først kommende hverdag. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.

* Brugersupportaftalen gælder kun inden for almindelig åbningstid. Uden for almindelig åbningstid henviser vi til vores vagtordning. Her vil henvendelser vedr. brugersupport ikke være dækket og afregnes til dobbelt timetakst.

 

Læs mere

Hosted eller on-site – vi supporterer dig uanset

Du kan selvfølgelig trække på os uanset dit problems omfang og karakter. Har du glemt dit password? Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud? Når du ringer til Unit IT, får du hurtig og kompetent support. Alle vores medarbejdere taler dansk og engelsk. 

Har du en hosted løsning hos Unit IT, kan du tilkøbe en supportaftale, der bl.a. dækker brugeroprettelse og brugerændringer. Hvis du ønsker det, kan du få en brugersupportaftale*.

Support er SPOC (Single point of contact) på alle henvendelser fra de kunder der har tilkøbt en brugersupport aftale.

Bemærk: E-mails der sendes udenfor vores åbningstid vil blive besvaret den først kommende hverdag. Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.

* Brugersupportaftalen gælder kun inden for almindelig åbningstid. Uden for almindelig åbningstid henviser vi til vores vagtordning. Her vil henvendelser vedr. brugersupport ikke være dækket og afregnes til dobbelt timetakst.

 

Ring til os