Service Desk er kontaktpunktet mellem dig og vores medarbejdere, hvis du ikke på forhånd ved, hvem du skal have fat i. Formålet er at sikre, at du altid mødes med passende og rettidig hjælp, når du henvender dig til os.
Vi visiterer og koordinerer henvendelser om eks. it nedbrud, forespørgsler på nye opgaver, ændringer i dit it miljø og mindre projekter. Derudover overvåger og håndterer vi alarmer fra udstyr, som vi ifølge kundeaftalen har ansvaret for, og vi udsender driftsinformation.
Vores opgave er kort fortalt at sikre, at de rette eksperter og specialister løser netop din opgave, og at det sker inden for den aftalte tidsramme.
Vores telefoner er åbne 24/7 for henvendelser om kritiske hændelser, der kræver her-og-nu-assistance.
Brug for hjælp: Ring +45 88 333 333
Skræddersyet hosting i topsikre datacentre
Om du skal vælge private eller public cloud-hosting kommer helt an på din virksomheds behov og ønsker. Du fortæller os blot, hvor du vil hen, så klarer vi resten.
Landets bedste SQL specialister
Vi er Microsoft Gold Partner. Som nogle af landets førende inden for feltet, har vores specialister 100 % fokus på Microsoft SQL.
I førertrøjen med Business Intelligence
Tag kontrol over dine data og træf hurtigere beslutninger baseret på data. Vores BI-eksperter hjælper dig med at skabe indsigt.
Bedre beskyttelse af din forretning
Vores sikkerhedsanalytikeres omfattende overvågning sikrer, at din forretning ikke rammes af malware eller lækager.
Support med suveræn dedikation
Vi hjælper dig døgnet rundt. Vores stærke support-team sidder klar til at hjælpe dig. Nonstop. 365 dage om året.
Governance samler og sikrer strategien
Vi skaber strukturen. Vær sikker på, at dine it-investeringer understøtter forretningsmålene bedst muligt.
"I en robotvirksomhed af vores størrelse, er den rigtige it samarbejdspartner altafgørende. Og det har vi fundet i Unit IT."