End-user & Device Management

Skaler, beskyt og opdater jeres digitale arbejdspladser, for at gøre jeres specialister mere effektive, og jeres forretning mere sikker.

Unit it hero 7 v2 low
henrik_nurnberg
Henrik Nürnberg
Sales Director

Skaler, forsvar og effektiviser din vigtigste ressource - dine specialister

Få én samlet løsning der håndterer alle jeres devices og gør jeres brugere mere effektive

Vi hjælper jer hele vejen fra konfiguration til brugersupport.

Vi sikrer, at jeres computere, telefoner, og tablets er konfigurerede, patchede, understøttede og administrerede – og vi leverer brugersupport til jeres medarbejdere, når der er brug for hjælp.

laptop-man-phone-background

Høst fordelene ved at outsource end-user og device management

Nem adgang til de rette ressourcer

Nem adgang til de rigtige ressourcer

I får adgang til et stort team af It-specialister, der kan imødekomme jeres behov og udvikle jeres forretning med nye kompetencer.

 
hosting

Meget større stabilitet

Vi sikrer oppetid, sikkerhed og integritet for både infrastruktur og brugere. På én gang.

identity

Kontroller omkostningerne effektivt

I får altid fuld transparens på omkostningerne ved drift af jeres It-enheder og garanti for højt serviceniveau for jeres brugere.

Styrk cybersikkerheden

Ved outsourcing af jeres end-user og end-point management til os, får I fordelene ved sikkerhedsservices som fx:

  • Mulighed for tilkøb af Next Generation firewall
  • Sikkerhedsopdateringer
  • Central administration af sikkerhedsniveauer for brugerne og enheder
  • Backup
Cyber-security

Giv brugerne et nyt gear

I får kvalificeret hjælp til administration af jeres devices:

  • Support til alle brugere

  • Opsætning og administration af brugernes identiteter

  • Administration af sikkerhedspolitikker for brugerne

  • Rettighedsstyring

  • Centraliseret styring og udrulning af nye og korrekte versioner

group-looking-at-laptop

Få stærke og stabile devices

Vi sikrer, at der er styr på godkendte applikationer, og at de er opdaterede på alle jeres enheder for hver enkelt bruger.

Vi sørger for, at jeres sikkerhed administreres og kontrolleres på alle enheder. Derudover får I adgang til yderligere support til f.eks at opgradere operativsystemer og anden software.

Har I behov for ekstra devices eller services, tilbyder vi at indkøbe og opsætte brugerhardware.

ESG

Gør dine brugere mere effektive med always-on it-support

Vores teknikere og support-personale står altid klar til at hjælpe jer i alle døgnets timer.

Supporten taler både dansk og engelsk og er allerede specialister i de applikationer og systemer, jeres forretinger bruger hver eneste dag.

Vælg det serviceniveau, der passer præcis til jeres behov

Beskyt, opdater og skalér jeres arbejdspladser

Den moderne arbejdsplads kræver både den rigtige teknologi og effektiv sikkerhed. Når en moderne arbejdsplads fungerer godt, forløser den både intelligent end-point sikkerhed, nem udrulning og opdatering, den nyeste teknologi og proaktive indsigter, der hjælper dig med at optimere og skalere din forretning.

End-User & Device Management: Basic

Basic pakken inkluderer;

  • Support til brugere gennem vores ticket-portal, via e-mail eller telefon fra vores danske service center (8.00-16.00)

  • Support, efter behov, gennem remote access til brugerens PC/Mac

  • Central styring af Office365 user policies og access rights

End-User & Device Management: Standard

I får, i tillæg til ydelserne i Basic pakken;

  • Sikring af at brugerne er placeret i de rigtige rettighedsgrupper med tilgang til korrekte applikationer

  • Support til Microsofts multi-factor authentication (MFA), fx, password reset

  • Sikring af brugernes printer-rettigheder

  • Separat kopi af Microsoft Office 365 data, inklusive Teams, SharePoint, OneDrive, email – og support restore hvis relevant

End-User & Device Management: Extended

I får, i tillæg til ydelserne i Basic og Standard pakkerne;

  • Install / uninstall / update software på slutbrugerenheder

  • Administration af user groups

  • Scanning og tilpasning af sikkerhedsniveau

  • Opdatering af operativsystemer og software-pakker

  • Support til restore af brugeres data i Microsoft Office 365 Cloud